Fatmet Umarım doğru etiket yapmışımdır,diye söze başlıyorum. Bu haftalarda olup da bekleyen anneler , nasıl geçiyor ne belirtiler var konuşmak isteyenleri bekliyorum 😊🥲
eflinneva_ Fatmet sürekli tetikte olmak çok yorucu :')) sancılar çıkıyor ama açılma yok. Beklemedeyim
beyzanuruzumcu8087 Fatmet valla 37+3 haftaya bugün dogumum Allah’tan birşey olmazsa çok kötüyüm bir an oncd doğurmak istiyorum 🥹
heyecanlibekleyis_ Fatmet 38+6 benimde her an ne olacagi belli olmadigi icin ara ara kendimi panik hissediyorum acaba ne zaman olacak gece birden sanci baslar mi vs diye surekli dusunceler icerisindeyim 😂benimde ilk gebeligim baya heyecanlıyim o yuzden
Bss977 Fatmet 38+5 benimde ama tık yok, ne ağrı ne sancı… Doktorum kendi gelmezse haftaya sezeryan yapalım diyor 39+5i geçirmek istemiyor://
Fatmet eflinneva_ bel ve kasıklarımda ağrılar gelip geçiyor ama hep akşamları yokluyor beni böyle 🥹 bacağımın birini iptal ediyor ağrı resmen. İlk doğum olacağı içinde gözüm kapalı beklıyorum başıma gelecekleri resmen
Fatmet beyzanuruzumcu8087 Allah yardımcınız olsun 🤲🏻 güzel bebeğinize hayırlı sağlıklı şekilde kavuşun
Fatmet heyecanlibekleyis_ aynı bende öyle ve doğum hikayeleri okudukça korkumu bilmediğim şeyleri bastırmak istiyorum ama bazende arka planda olumsuz düşünceler dönüp duruyor işte bu sancılar ağrılar çok mu kötüdür ya zor geçerse vs. Gibisinden. … sonra da dua edip susuyorum
Fatmet Bss977 aaaynen benımkıde 40a kadar bekleyelim dedi. Normal doğum için çok uygunsunz vs diyor. Asla normal yapmam diyen ben normali bekliyorum
[silindi] Fatmet ben tam 38+5 im ama ne nst de sancım var ne bebek kanalda ne de başka bir belirti var, sezeryan için gün aldım bugün pazartesiye, hakkımızda hayırlısı artık 39 u geçmiş oluyor
Fatmet [silindi] benımkıde gelmezse muhtemelen doktor sezeryan yapacak . Çok hafif ağrılar gelip geçiyor Benım. Bariz bişeyim yok. Gece gündüz tetikte bekliyorum yinede.