Selam kızlar bugün hastane kontrolüm vardı.
Şuan 37+1 de olmam gerekirken doktor bir hafta geride dedi. Bu büyük haftalarda normal mi? Ve kilosuda geçen hafta 2800kg ken bu hafta yine aynı çıktı.. açıkcası doktor böyle bi tuaf baktı bu duruma ama net birşeyde söylemedi..
Kafam corba oldu normal bi durum mu sizce?