Seyma123_ Reglim 1 hafta gecikti normalde günü gününe olurum idrar testi yaptım pozitif geldi bugün regl oldum sizce neden böyle olmuş olabilir
Yazmelegi_ Seyma123_ testlerin yanıltma payı var veya kimyasal.oluyodu galiba oda olmuş olabilir kan vermediniz mi
minegn Seyma123_ regliye yakın zamanlarda testlerin yanılma payı çok yüksek oluyor canım bazı markalar zaten yalancı pozitifliği ile meşhur bende de olmuştu koşa koşa kan vermiştim büyük bir hayal kırıklığı yaşamıştım Allah gönlüne göre versin
EmellC Seyma123_ bu ay yaşadım benim aklıma kimyasal gebelik geldi 😞 3tane ayrı test yaptım pozitif hemen kan verdim 114 6gün sonra kanamam başladı 46ya düşmüş. 2gün sonra ise sıfırlanmıştı ve zaten regliydim
Tulinbozlak Yerleşme kanaması da olabilir çok olmadıysa kanama bazı yerlesme kanamaları da 2 3 gün kısa kısa olabilir
EmellC Seyma123_ 1hafta içinde oluyor zaten ne oluyorsa canım. Zaten bende yeni öğrendim çoğu kadın kimyasal geçiriyormuş ama anlamıyorlarmış bile