Emanetimi_bekliyorum vallahi ilk sezeryana göre çok daha kolay geçti.
Hastaneden çıkarken eşime “arabayı getirme zaman kaybetmeyelim” dedim 100 metre yokuş çıktım.
İlk sezeryanımda 12. Gün rahat rahat oturup kalkmaya başlarken ikincide ertesi gün başladım. Üstelik 2. Hamileliğimde çooook daha fazla kilo almıştım.
İyileşme sürecim ikincide çok daha kolay geçti benim .