Dilaractarhan zor doğum tecrübesi olan biri olarak söylüyorum, korkmayın. Herkes hep söyler içinizdeki mucize vs. diye ama hakikaten öyle. Doğumu korku sebebi olarak değil küçük bebeğinize kavuşabilmek için geçmeniz gereken bi geçit gibi düşünün bir şekilde geçiliyor, her hâl geçicidir, hakkınızda hayırlısı olsun. Allah’a sığının, bol dua edin. O da size kavuşmak istiyor oradaki süresi tamamlandı böyle düşünün. Sağlıkla sarılın inşallah kokusunu içinize çekip huzur bulun umarım