minegn 7+5 gebeyim ultrason da 6+0 tespit edildi kalp atışı görülmedi doktor görmem gerekirdi dedi 3 gün sonra tekrar muayene istedi yine yoksa kürtaj yaparız dedi peki siz ne düşünüyorsunuz dediğimde olumlu düşünmüyorum açıkcası dedi aynı gün içerisinde başka bir doktora daha gittim o ise aynı gün kürtaj teklifi yaptı daha öncesinde kanama alanların oluşmuş bebek gelişmemiş dedi sizce 3 gün sonra kötü bir sonuç mu alacağım
zeynepsenmehel minegn bende aynı durumdayım perşembe gel dedi bana tekrar bakacak inaşşah kalp atışı duyarız bebişlerde :( gün sayıyorum
esrayde minegn ben 9 haftalıkken ultrasonda 6 haftalık çıktı bebeği net gördük ama kalp atışı için 6. Hafta erken 2 hafta sonra gel geç döllenme olmuş çok normal dedi beni hiç korkutmadı doktor olumlu konuştu belki sizinde geç döllenme olmuştur sabırla bekleyin bence acele etmeyin
Bbgg minegn ya doktorlar maalesef en olumsuzu düşünüp löp diye söylüyor , geç döllenme olmuş sizinki ve o haftada kalp atışı görmemesi zaten normal , hiç moralinizi bozmayın bence sağlıksız bir gebelik değildir yakında hayırlı haberler verirsiniz
Ipek0z minegn ben de kalp atışı duymamıştım kürtaj dedi doktor beklemek istediğimi söyledim. Bir hafta sonra yine atmazsa alın dedim. 8.haftada duyduk kalp atışını. Bazen geç kalp atışı olabiliyor pozitif düşünün, inşallah duyarsınız🙏🏻
minegn zeynepsenmehel umarım duyarız ama ben pek ümitli değilim ikinci doktor çok emindi hatta bana içeride düşün kararını ver dedi ben beklemek istedim 3 gün daha
minegn esrayde sizin doktorunuz evet olumlu yaklaşmış benim takibimi yapan doktor olumlu düşünmüyorum dedi ikinci gittiğim boşuna ümitlenme dedi
esrayde minegn niye öyle söylediler farklı bişey mi gördüler acaba 9. Hafta da bile kalp atışı duyanlar var
minegn Bbgg ister istemez moralimiz bozuluyor 2 farklı doktor 2 görüş dediğim gibi 2. Gittiğim doktor aynı gün kürtaj önerdi zaten bende geç döllenme diye düşündüğüm için beklemek istedim vebaline girmek istemem dedim boşuna beklersin ümitlenme dedi
minegn esrayde ilk gittiğim doktor yolk sac biraz büyük gibi geldi 5 mm internetten baktığımda çokta büyük değil 2. Doktor daha öncesinde kanama alanları var dedi herhangi bir lekelenmem olmadı
zeynepsenmehel minegn bana öyle bir şey demediler sağlıksız olabilir dediler kalp atışı çok çok az yok denecek kadar dediler bekliyorum perşembeyi işte ne olacak bilmiyorum:(
pozitiff minegn Bence daha çok erken, kalp atışını çok daha geç duyanlar var . Cihazları iyi olan bir hastane araştırıp ona mı gitseniz acaba
mavi123_ minegn çok geçmiş olsun tabiki Dr ultrasonda ne gördüğünü biz bilmiyoruz iki doktorda demek bir olumsuzluk görmüşlerki öyle demişler bence 3 gün değilde bir hafta bekleyin 7 haftalık olsun öyle gidin
mutlumoomm minegn ama kürtaj hemen kabul etme annem kardeşime hamileyken 9 ay boyunca kanama alanı vardı ve ilk zamanlar alalım diye çok dediler aldırmadık hiç ve sağlıklı doğdu biraz bekle
mutlumoomm minegn daha kalp atışı oluşmadan kanama alanın varmış canım üzüldüm geç döllenme olabilir diyeceğim ama kanama alanı dediği için riskli gebelik geçirecek de olabilirsin bekleyip tekrar git inşallah kalp atışı oluşur 😔