İlk gebeliğim, doktorum 40. Haftada başlatalım dedi bebeğimin cinsiyeti erkek erkekler geç gelir falan diyorlar ya… bende daralmış durumdayım ama aynı zamanda kendi sancımın gelmesini de istiyorum nasıl bir şey diye merak ediyorum. Bi nevi bu uygulama suni sancı değil mi? Daha önce yaşayan oldu mu? Sizce doğru bir karar mı? Her şey yolunda çok şükür fakat bebeğim kanalda bile değil daha her şeyi denememe rağmen oğlum yerini seviyor :) ilk doğumda beklenmeli mi? Aklım çok karıştı tavsiyelerinize ihtiyacım var