Hiradila
Arkadaşlar merhaba ben gaziantepte medical park hastanesinde abdullah göymene gidiyorum sezaryen olucam.clexan igne kullanıyorum ve korkuyorum😢doktorumda söyledi igneden dolayı kanama haliyle daha fazla oluyor diye🤷♀️Clexan igne kullanıp abdullah hocada sezaryen dogum yapan varmı?