sevdakuzey pazartesi günü akşam 180 ile gebe olduğumu öğrendim bu sabah tekrar kan verdim 435 çıktı artış iyi mi sizce sizler öğrendiğinizde kaç beta ile öğrendiniz
aybalasmom sevdakuzey aynı saatlerde aynı yerde verilmesi lazım aslında. Artışınız nasıl pek bilmiyorum, ben 81 ile öğrenmiştim
sevdakuzey aybalasmom aynı yerde verdim verdiğim yerdeki doktor en az iki katına çıkmış olması gerekiyor demişti . siz öğrendikten sonra verdiniz mi tekrar beta
aybalasmom sevdakuzey evet 48 saatte iki katına çıkmış olması gerekiyor. Sizinki normal gibi duruyor aslında ama doktor daha iyi bilir. Evet öğrendikten sonra 2 kere daha verdim