İki aydır iki günde bir uyguluyorum iğneyi 🥹Yağlı bir iğne olduğu için kasa enjekte edilince çok ağrı yapıyor. Size tavsiyem iğne sonrası en az 15-20 dk yavaş yürüyüş yapmanız. İlk iğnemi olduğumda vurulup eve gelip uyumuştum. Sabah bi uyandım taş gibi hareket edemiyordum. Biraz araştırma yaptığımda birçok kişi iğne sonrası yürüyüş yaptığını yazmıştı. Tavsiyelerine uydum bazen sıfır ağrı bazen hafif ağrı yapıyor. Bir de iğneyi vuran her hemşire mutlaka ovmamı söyledi kolay yayılması için. Geçmiş olsun 💐