minikoglum phillps avent biberon kullanıyorum. 6 sene önce oğlımda da onu kullanmıştım memnunum, kızımda da kullanıyorum 2 ayda bir başlıklarını değiştiriyorum. Başlıklara ulaşım da kolay oluyor.
Şampuanda da Mustela. 6 yıl öncede kullandım yine kullanıyorum memnunım. Zaten her banyoda şampuan yapılmıyor haftada max 2 kere.