Ozlem36 benim doktorum ilk 5 ay alma sonrasında mecburen alırsın ilk 5 ay verirsen çok daha iyi olur demişti. Şu an rahatlıkla verebilirsiniz diye düşünüyorum 20-24 haftalara kadar. Almadım ama çok çok dikkat etmedim sadece 2 kg almıştım dediği gibi oldu 5. Aydan sonra almaya başladım. Başlangıç kilomuz yüksek olunca bazı riskler de olacağını söylemişti ama korkutmadan yani biz istersek her şeyi yaparız kadınlar olarak bu irade bizde gerçekten var. Sizde kolaylıkla yaparsınız🌸Son trimesterdayım ve şu an şekeri tamamen kesip günlük 30-40 dk yürüyüş yapıyorum. Şekerden kastım abur cubur paketli her şey. Protein ve sebze ağırlıklı besleniyorum karbonhidrat olarak tambuğday ekmek yiyorum. Şeker ihtiyacı mı meyveler çok iyi karşılıyor zaten kendimi daha iyi hissediyorum bakalım inşallah almadan kalan günlerimi rahatlıkla geçiririm ve sağlıkla kolayca doğumum gerçekleşir güzel kızımızı alırız kucağımıza 🤲🌸