Gulay123 Ozy Benimde ilk sağ taraftaydı 3,4 hafta sonra diğer tarafta çatladı hem de diğer taraftan daha beter 🤦🏼♀️
Ozy Yasemincifci iki gündür kullaniyorum daha bi sonuc görmedim ama seker badem yagi ve limon ile peling yapacagim catlaklari azda olsa götürüyormus
Yasemincifci Ozy sonuc alırsan banada söylermisin canımmben şuan 26 haftalığım badem yapı kullanyrm gebeliğimin başından beri çatlağım falan yok şükür