Yarın 13+0 olacağız üç ay bitti daha doğru düzgün karnım çıkmadı çok minik var gibi ama sırt üstü yatınca oda yok gibi anlamadım bebeğin cm boyu vs en son 11 haftalıkken bakılmıştı 6 cm falandı araştırdığımda normal olması gereken boyutuymuş ama benim karnım çok çıkmadı bakıyorum bazı gebelere 13 haftada kocaman çıkmış kendini belli etmiş acaba neden diye vesveseleniyorum biraz sizin nasıl gidiyor süreç ?