ozgeoner Kızlar 4 haftalık hamileyim kahverengi akıntılarım oluyor yerleşme kanaması dedi doktor bunu yaşayanlar erkek bebek doğuruyormuş yaşayanlar cinsiyet nedir acaba
aysegulk07 ozgeoner benim de ilk gebeliğim hiç ne kanama ne lekelenme olmadı korkuyorum doktor herşey yolunda dedi ama midem bile bulanmıyor sizce normal mi
Esma006 ozgeoner bir gün sürdü oğlum olmuştu gorumcemin iki oğlu var mesela birinde yaşamış bu durumu belli olmuyor
rupar Hayatım benim ilk gebeliğim de şimdi de aynı şeyleri yaşadım. Kızım var birde oğlum olacak ilgisi yok yani
ozgeoner rupar rabbim inşallah bana da hayırlısı ve sağlıklısı ile kız çocuk nasip eder bir oğlusum var birde kızım olsun istiyorum ama kanama olunca kahve rengi herkes erkek dedi merak ettim
zubi1234 Bende şu an 4 haftalık gebeyim benim de mide bulantım falan olmuyor baş ağrısı ve sürekli uyuma hissi yaşıyorum