Nurmen Rüyamda AREN ismini gördüm oğluma babamın ismini de koymak istiyorum ama AREN HAKAN çok mu zor söyleniyor
Yogurtlupilav Nurmen bence gayet güzel :) Kızımın adını “Laren” koydum çok severek, anlamayan bir sürü kişi çıkıyor ama çokta umrumda değil 😊
Seymatrkay Nurmen Uyumsuzluktan bahsediyorsan uyumsuzluk yok. Zor söylemekten bahsediyorsan o da yok. Milletin keyfine göre kullanacağı iki isim. Bence sakinca yok.