Bebeğim tam 38 haftada doğdu boyu 55 santim kilosu üç 900 olarak doğdu bebeğim doğduktan sonra yeni doğan yoğun bakıma aldılar solunum sıkıntısı olduğunu söylediler hızlı nefes alıp verdiğini söylediler entübe olarak tedavisini devam etmektedir. Bugün akciğerinde hava kaçağı olduğunu hemen müdahale ettiklerini söylediler ve tüp taktıklarını söylediler bu durum daha önce başına gelen var mı şu an yenidoğan yoğun bakımda hem antibiyotik tedavisi altında hem entübe olarak soluma devam etmekte hem de akciğerdeki hava kaçağı için tüp takılmış durumda