Kızlar ben kilolu hamile kaldım kilom var yaşadığım ilçedeki devlet hastanesi ankara Bilkent şehir hastanesine sevk veriyor ben normal doğum istiyorum ilçedeki doktorum doğum şeklini belirlesinler dedi ankara perinatoloji sezeryan yapacaksa yapsın gebelik tansiyonum var bide cesaret edip almadı benimde tansiyonum ankaraya gidince yükseliyor o yüzden gidesim gelmiyor burda doğum yapasım var neden burdaki doktorum sezeryan olursa eğer kabul etmedi anlamış değilim başka doktora mı görünsem diyorum sizce ?