Yumurtlama görmüyorum her ay ovülaayon testiyle takip ediyorum ama yokk bu ay incir kürü yapıyorum yumurtlama olsun diye ama acaba bu ay takip etmesem mi diye düşündüm çok stres oluyorum ve her yumurtlama testi yaptığımda pik görmeyince ümidim tükeniyor moralim bozuluyor. Siz ne dersiniz sizce devam etmeli miyim test yapmaya?