52N canım aynı şekilde 33. Günde kan geldi bende anlamadım ayakta duramıyodum o derece su gibi akıyodu yani ben dedim ki dikişlerim patladı kesin 😅😅meğer regl olmuşum korkma bence kan kaybı halsiz düşürüyor evet ben üstüne 28 gün sonra tekrar adet oldum oda yoğundu sonra normale döndü