Bugün 13+6 olduk İkilo tarama için gittim Ense kalınlığı normaldi ve burun kemiği var denildi Dr’ye hocam kimse cinsiyet hakkında net birşey demedi deyince kıza benziyor bence kızdie dedi daha öncede kıza benzetmislerdi Artık kız diyebilir miyiz ya kessin olarak Ama kimse bacak arasını görmedi yapısal olrak kıza benziyor denildi hepsinde ☺️