anneoluyorummm103 elifcnz ben bi faydasını görmedim şahsen göğsüm falan hep çatladı hindistan cevizi yağına döndüm 25 haftalığım karnım daha çatlamadı çok şükür
Madamebubu elifcnz 16.haftamdan beri kullanıyorum 35+2 olduk. Hiç çatlamadım ama genetik de olabilir. Bir de bioderma da kullanıyorum gebelikten önce de tüm vücut nemlendirmeyi onunla yapıyordum devam ettim.
elifcnz anneoluyorummm103 bende 19 haftalıgım karnımda catlak yok ama sağ göğsüm çatladı. Doktor bana lierac ve biooil önerdi ama biooil için bazı kaynaklar içeriğini uygun bulmuyor
senem0987 anneoluyorummm103 bende 26 haftalık hamileyim karnım hiç çatlamadı ama göğsümde 15.haftada başlayan böyle kesikler var gibi rengi kırmızımsı damarlar genişledi diyorlar ama çatlak olduğunu düşünüyorum umarım karnım çatlamaz
anneoluyorummm103 elifcnz bio oil çok ağır kokuyor sarı olanı herhalde kullanılmalıymış ben turuncusunu almışım
Madamebubu elifcnz evet hergün duştan sonra tüm vücut nemlendiriyorum sonra da lieracla karın kalça üst bacak. Göğüs ve kollarıma ihtiyaç duymadım ama kullanılıyor tabii.
elifcnz senem0987 bende de var aynısı sağ göğsümde daha çok kırmızı kırmızı ilkten korktm ama catlak oldugunu düşünüyorum bende. Cünkü nerdeyse bi beden büyüdü şimdiden göğüslerim
anneoluyorummm103 senem0987 kırmızıysa çatlaktır bende başta 2 tane çizgi gibi vardı kılcal damar sanmıştım 2-3 gün içinde göğsümün her yeri kırmızı çizgi çizgi oldu sonrada genişledi hep