cutebabymomm Doktor kaç haftalık olduğumu söylemedi kese çok küçük dedi bir iki hafta sonra kalp atışı duyduğumda söylerim dedi 🥺 kesem nasıl? Henüz içi bomboş dimi? Bebis ne zaman gözükür?en son pazartesi günü 1760 dı Bhcg.
0zlemy cutebabymomm çok yüksek ihtimalle 4. Haftanın sonu 5. Haftanın başıdır benimde bunun kadar bir şeydi birazcık daha büyüktü ilk gördüğümde 5+6 demişti doktorum İnşaallah bir dahaki gittiğinde kalp atışını da duyarsın güzelce de görürsün rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin 🥹♥️
balbocegii cutebabymomm aynı duyguları yaşıyorum acaba ne zaman kalp atışları duyarım ne zaman büyürde gözükür diye en sabırsız tatlı günler sağlıcakla kucağınıza alın inşallah
birerkekannesi__ Kız daha yeni bende böyle gördüm keseyi sonra kalp atışını duydummm sende duyarsın inşallah şimdi de 13+6 dayım 🥹❤️
cutebabymomm birerkekannesi__ haftaya gitmeli miyim Çarşamba günü, merkezde oturmuyorum yakindaki bir hastaneye gitmiştim pek ilgili değildi doktor🫢
birerkekannesi__ cutebabymomm canım kese minicik çok erken hemen görmezsin bence gitme hemen 2-3 hafta geçsin sonra ben 17 temmuzda senin gibi gördüm 8 ağustosta gittim kalp atışını duydum
0zlemy cutebabymomm hiç belirtim olmadı desem 😅 o yüzden bir türlü hamile olduğuma kendimi inandıramıyordum 😂 10. Haftadan sonra biraz mide bulantıları yaşadım yorgunluk hali oldu ama öyle aman aman belirtilerim olmadı
0zlemy cutebabymomm aslında gitsem öğrenirim ama daha gitmedim 22 eylülde gideceğiz bakalım gösterirse İnşaallah öğreneceğiz 🥹
cutebabymomm balbocegii siz de inşallah 🥹💕 kalp atışını duysam bir de şöyle minicik insan seklini görsem mutlu olcam rahatliycam🤗💖