Gzdenr34 Aynı sıkıntılardan dolayı ilk bebeğim 34+4 de doğdu. Çok şükür şuanda herhangi bir sağlık sıkıntısı yok 3,5 yaşında oldu bile ❤️ Tabii bizim haftamız küçük olduğu için ve doğum kilosu düşük olduğu için 17 günlük küvöz sürecimiz oldu.
Çok dikkatli olmalısın bebeğinin hareketlerinin azaldığını hissettiğin anda doktoruna git direk. Tansiyonun önemli olduğu kadar bebek hareketleri de önemli. Doğumada alsalar haftan çok küçük değil korkma o yüzden. İnşallah kolaylıkla atlatırsınız bu süreci 💕