AliBinnur esim sordu dogumdan sonra gecer demi diyede o zmn dedi doktor dikkatli olunmali tabiki yeme demem dogumdan sonra ama seker hastasina yatkinligi fazla olduğundan kontrollu olmasinda fayda var dedi doguruym hastane odasina istedigim tatlilari sayiyorm bnde esime 😄😄