AliBinnur Dmlaysun insan heycandan her gördüğünü alıyor canım cinsiyet yeni belli oldu ne alacağımı falan bilmiyorum 😊
Dmlaysun AliBinnur yanı genelde yenı dogan cok almayın altlı üstlu takımlar ayaksız kulanıslı oluyorw
dml33 AliBinnur sicakta cok kalin giydiremiceksn snde çok almanin anlami yok citcitli badyleri cok alin diyolar daha çok giydiriliyoms yazin 😊
dml33 AliBinnur evet ya 0-3 3-6 kac tane.neyden almam gerektigini bi turlu anliyamadm biberon emzik sampuan falandada hangi marka iyi herkes bisey yazmis.kafam karisti 😊ablama soruyorum penye battaniye al lazim oluyo dedi ondan aldim.bnde simdilik
Buse1907 AliBinnur https://instagram.com/minicobebekcocuk?utm_source=ig_profile_share&igshid=1c3z8yqgzwv51 https://instagram.com/bebecimo?utm_source=ig_profile_share&igshid=e8n2u32wuvtw İkisinden de memnun kaldım canım. Miniçodan reflu yatağı aldım, bebecimodan tekstil aldım. Hem uygundu, hemde yerleri güzeldi. Bir de enucuzbebekmarket inden almayı düşunüyorum, alış veriş yapanlar çok memnun.
Buse1907 AliBinnur Haklısın canım. Bende denemekte fayda var deyip, riske girdim. Ama çook memnun kaldım, iki siteden de.
dml33 AliBinnur bnde alizenin parmakla orulen battaniyesinden yaptim annemde baska bi battaniye ormus benim cocuk battaniyeyle gezick hep 😊
dml33 AliBinnur zaman geciyo biseylerle ugrasinca bnde kapi susunu pleksiden yaptirdm çiçekle falan susledm vakit geçiriyorum oyle elimden baska orgude gelmiyo 😊
AliBinnur dml33 ben 2 yelek 3 patik ördüm canım 😊 gebelik şekeri çıkmıştı dimi sende kontrolde ne dediler 😊
dml33 AliBinnur gidemedm daha ya esim dukkan degisikkigi yapio yeni bitti isi yarin yada pazartesi anca gidicm burayida brn pek bilmiorm ankaraliyim normalde kendimde gidemedm
AliBinnur dml33 gittim canım iyi dediler diyete devam 15 gün sonra bida gidicem bu sefer her gün bi öğün ölçüyorum sırayla 😊