Bebivekedi Kızlar biz eşimle hamilelik bebek için çekim yaptırmak istiyoruz hastanede doğumu kapsayan bebekle olan çekim mi yoksa hamile çekimi mi hangisi daha öantıklı
Bmelekkk Ben hastanede doğum çekimi olarak tercih ettim , nasipse 12 gün kaldı doguma , doğum çekimi olacak, öncesinde eşimin işinden vakit bulabilirsek kendimiz hamile çekimi yapacağız güzel bı ortam bulup tripod ile