sayglll Normalde beta hep 2.0 falan çıkardı benim adetime 3 gün var bugün kan verdim 4.1 çıkmış yükselir mi sizce başına böyle bişi gelen oldu mu yaa
Bebegimgeliyor10 sayglll benim başıma gelmedi ama gelenleri çok okudum 2 gün sonra tekrar ver canım içime hamilesin gibi dpgru 🥰
Elfksogl Benimde reglime 3 gün var idrar testi yaptım ama çizgi varmı yokmu anlamadım negatif gibi düşündüm sonra bu şekilde çıkıp yükselen varsa benim içinde belki umut olur 😇