Merhaba,
Bugün bilindik bir soğuk çay firmasının teneke kutudaki soğuk çayını aldım. Bir iki yudum aldım ki çayın beklenmedik şekilde asitli olduğunu fark ettim. Kokusu da güzel değildi.
Maksimum 1 dakika sonra istifra ettim.
Çayın asitli olmasına neyin sebep olduğunu bilmiyorum. İstifra etmeme rağmen bebeğime bir zarar gelmesinden endişeleniyorum. Bir şey olmaz dimi sonuçta hemen istifra etmişim 🥺