Bumah benim çok karışık maalesef gitme sebebim, doğum yapanlar memnun mu bilmiyorum ama genelde çok güzel şeyler söylüyorlar. Benim ilk gidişim mecburen gittim dün gebelik zehirlenmesi açısından kartalda yatışım yapılacaktı fakat yer yoktu mecburen Zeynep kamile geldim. Hiç orada kaydım olmadığı için biraz tepki gösterdim acildeki doktor bende dedim yani mecburen bu şekilde geldim normalde buraya gelemiyorum evim uzak, neyseki ilgilendiler