Mor-kelebek nerede yaşıyorsunuz, orda durum nasıl bilmiyorum. Ben ilçede yaşıyorum ve çok kalabalık, özellikle kadın doğum. O yüzden sabah 8 de orda olup sıra alıyorsunuz, o şekilde verirlerse veriyorlar. Hastane sakinse doktorlara ya da sekretere sorabilirsiniz