Doktorunuza güveniyorsanız olsaydınız bana hiç yapılmadı bir riskim olmadığı için sadece doğum günü 1 doz yapıldı 34+5 de doğuma girmeden önce bir problem olmayıp da gelişimleri geride olabilir belki başka bir doktor görün eğerki sizinkine güveniniz yoksa ama ikiz gebelikte bence riske atmayın tam soruşturun