Anonimmmmmmmmmmmmmmm Bebegim 3 aylik. Doktor kontrolünde kalpte ufurum var denildi. Cocuk kardiyolojiye yönlendirildi. Ama cok tedirginim bu durumu yaşayan var mi ? Günlerdir sürekli agliyorum
Catperson Anonimmmmmmmmmmmmmmm çoğu yenidoğanda oluyor canım bu zamanla kapanıp düzeliyor. Benim kızım da bir yaşına kadar çocuk kardiyologu tarafından takip edilmişti. İnşallah sizinki de iyidir 🙏
humaakusu Anonimmmmmmmmmmmmmmm niye ağlıyosun benimde bebekliğimden beri var 32 yaşımdayım şuan korkma doktor bana demişti ki sana bir zararı olmaz bunun korkma içini ferah tut hem kapanabiliyor zamanla kapanır gider inşAllah ağlama üzülme lütfen
superstar_00 Anonimmmmmmmmmmmmmmm Bize de aynısı denildi Diyarbakır’a gittik çocuk kardiyolojisi sorun ne dedi dedim çocuk doktoru kalbinde üfürüm deliği var dedi size yönlendirdi doktor dedi ki o ne ya kızdı çocuk doktoruna muayene etti dedi hiçbir şeyi yok.
Anonimmmmmmmmmmmmmmm Catperson insallah. Size de cok geçmiş olsun. Duyduğumdan beri ağlıyorum sürekli. İnşallah hemen randevu bulabilirim de goturebilirim bebeğimi
Havin49_ @“Anonimmmmmmmmmmmmmmm”#p3792124banada aynı böyle dedi doktor 1 yaşıma kadar gayet normal dedi 1 yaşında kontrol e gel dedi geçen çocuk doktoruna gittim üfürim yok kapanmış dedi
Anonimmmmmmmmmmmmmmm Havin49_ siz kac aylıkken ilk kardiyolojiye götürdünüz ve ne sıklıkla götürdünüz acaba? Cok üzüldüm duyduğumda
Havin49_ Anonimmmmmmmmmmmmmmm ztn rahatsızdı oğlum enfeksiyon kapmıştı 2 kere tekrarladı doktor kontrolde üfürüm var dedi kardiyoloji doktoru 1 yaşında gel dedi gittik doktor üfürüm yok kapanmış ztn küçük bebeklerin hepsinde var sonradan lapanıyor adı
Havin49_ Superisibeyza canım bi sıkıntı yok üzülme postuna da yazdım çocuk doktoru korkuttu bizi kardiyolojiye gittik hafif üfürüm var dedi ama kapanır kapanmaya başlamış dedi 1 yaş kontrolüne çağırdı gittik bi sorun yok dedi yenidoğanlarda oluyor dedi