Herkese selam,
Hamileler için yasal sınırlar içinde haftalık 45 saat ve günlük 7,5 saat çalışma sınırına istinaden haftanın 5 günü 8-18 çalışan biriyim. Hamilelik durumumu işyerine bildirdim ve 2 seçenek sundular. 1. Seçenek böyle çalışmaya devam etmek (günlük 9 haftalık 45 saat) ikinci seçenek günlük 7,5 saat çalışıp cumartesi dahil çalışmak. Şaka gibi kanım dondu.. yani çalışma günlerimi uzatacaklar 45 saati doldurmak için. Sizin deneyimlerinize ihtiyacım var. Nasıl uygulama yaptı işyerleriniz?