Kızım 3 aylik. 2 haftalikken gaz sancıları başladı sab simplex ve biogaia kullandik. İki gün önce gaita testinde kan görüldü. Doktor laktoz intoleransindan suphelendi ve relactaz damla verdi. Bu damal nasılsın kullanılıyor kac kere ksc damla ac mi tok mu olacak ? Birde bunu kullanırken biogaia ve sab simplex kullanılıyor mu bilgisi olan yaridmci olabilir mi?