elif1203 benim erken doğum riskim oluştu 33.haftada. 33 haftalık bebeğe uygun yoğun bakım olmadığı için Sancılarım durmayınca ve hafif açılmam olunca başka hastaneye gönderdiler. Sonra Sancılarım kesildi Bebekle ilgili en riskli süreç geçince Ben tekrar Zeynep hanıma gittim çünkü ona gerçekten güvenmiştim. 38′de de orada doğum yaptım. Erken doğum riskinde açılma muayenesini yaparken zaten çatı muayenesi gibi de oldu ama çok sakinleştiren bir doktor çok şefkatli yaklaşıyor.
38de tekrar sancılarım tuttu gece saat 11de hastaneye geldi beni görmek için çok ilgiliydi. Vajinal doğum için de cesaretlendirdi ama benim böbrek ve kistle ilgili de sorunum olduğu için hepsinde bir sancıya sebep oldu dayanamadım sezaryen istedim. Bu süreçte hemşireler çok ilgiliydi sezeryan için ameliyathaneye girdiğimde anestezi ekibi çok ilgili çok sakinleştiriciydi. Hastanede iki gece kaldım bebeğim ile ilgili sorun olduğunda yine bebek hemşireleri ilgiliydi.
Işin biraz magazin tarafı da doğumda ekiple bir Bebiş gelince fotoğraf çekildik bir de taburcu olmadan bir gün önce hastane karı koca olarak yiyebilmeniz için odanıza bir yemek servisi yapıyor böyle şık bir masada. Refakatçi ve bebeği de odadan çıkarıyorlar refakatçınız yoksa bebeğe bebek hemşireleri bakıyor hastaneden taburcu olmadan önce karı koca olarak date yapmanız için