Kelebek671 Merhabalar doğum sonrası en hızlı yöntem ile en az 3 yıl hamilelige ara vermek istiyorum bunun için sizce en kısa yoldan doğum kontrol implantı mı taktırmalıyım yoksa spiral mi ?
ecemk94 Kelebek671 çok güzel bir başlık açmışsınız aynı şeyi ben de düşünüyorum. Yaptıranlar ya da memnun kalanlar hangisinden memnunlar