Zeynepzeze 10. Haftamdayım önceden kusma az oluyordu, şimdi yoğun bir şekilde başladı. Ne zaman geçecek serumlarla duruyorum 😢
sonsuzmasalim Zeynepzeze bende 6 ile 14 haftalık olana kadar her gün serum yiyordum hastanede yatıp durdum. kusmalarım 14 haftalıkken azaldı fakat doğum yaptığım güne kadar kustum her sabah kalktığımda ve midem sürekli bulanıyordu
Aygl Zeynepzeze Moralini bozmak gbi olmasin 19 haftaligim 16.haftada kesildi ama tamamen degil ara ara hala oluyo benim kadar hastanelik olan varmidir hep düşünüyodum kan kusuyodum ben artik yemek borum yirtilmis hep bezmistim kendimden Allah yardimcin olsun doktorum doguma kadar bile sürebilir bünyeye bağlı demisti
erciyes38e Zeynepzeze hic uzulme 3 4 hafta sonra tamamen gececek insallah, benim okadar siddetli kusmalarim oluyodu ki bazen altima kaciriyordum kusarken zorlanmaktan ama hepsi 14. Haftadan itibaren bicak gibi kesildi, cok gecmis olsun
Minik19 Zeynepzeze zeynepilbey Zeynepzeze mideniz bulanmaya başladımı hemen hayva yeyin bir kaç saatlık geciriyor .Ben geç zamanda duydum ama işe yarıyo hakketen
Filiizz Geçmiş olsun canım ben 6 . Haftadan başladım kusmaya suan 14+3 de ama hala devam ediyor az öncede lavabodan zor çıktım 7 kilo verdim ama bebeğim iyi şükür 🤗
Sngl_mhmt Ben 5 haftalıkken başladım kusmaya şuan 15 haftalık hamileyim ama hala devam bıktım kusmaktan 😥 ilaç kullanıyorum ama oda sadece 3 yada 4 saat etki ediyor
sonsuzmasalim Zeynepzeze inşallah sendr o kadar sürmez ama doğumla birlikte her şey geçti ve bebeğimde tüm çektiklerimi unutturdu😍🙈
Zeynepzeze erciyes38e Aynen bende kaçırıyorum altıma falan. Ümit editörüm 3 ay sonunda geçecek diye, hayırlısı 💛
Minik19 Bizde 7-8 haftasında başladı.17 de çok şükür tam bitmesede artık ara sıra oluyo.Wimdi 18deyiz yine var.Mesela sabah kahvaltımı geç saatde yaparsam hemen kusma oluyo midede bişey yok boşuna oyuyorum😂
Yasemincifci Zeynepzeze geçer kuzum geçer benimde 16. Haftamda kesildi inş sennki daha cabuk gecer cok kötü allah yardımcın olsun
Camlicagizem Zeynepzeze Canım kafadan bi 5-6 haftan daha var ben 15+2 deyim ara ara hala yoğun bi şekilde bulantı yaşıyorum 5. Haftadan beri 10 kg verdim daha yeni yeni toparlayabildim. Çeken bilir çok zor ALLAH yardımcın olsun 🤗