3faTiiii Kızlar 37 haftalık hamileyim son birkaç gündür karnımın sağ ve sol tarafı çok fazla ağrıyor hareket edemeyecek derecede bide bebeğimin harektlerini çok fazla hissetmiyorum bu durumu yaşayan var mı ilk gebeligim değil sezeryan olmuştum ilkinde
papatyakokulugece 3faTiiii doktora gitsene karın ağrısı normal de hareket hıssettmeme normal değil eşimin kuzeni de hissetmiyorum diye gitti sırtı dönmüş demiş doktor