Tam 38 de planlı sezeryanla biz elendik anneler pamuklar gibi kızıma kavuştum evet sezeryan biraz ağrılı ama korkulacak gibi değil arkadaşlar mis kokulu evladınızı kucağınıza aldığınızda ne ağrı ne sızı kalıyor darısı bekleyenlerin başına diyeyim bebişimin yanına döneyim 🥰💖