[silindi] Kızlar gebeliğini erken öğrenip keseyi görene kadar düzenli beta takibi yaptırdıysanız değerlerinizin artışı nasıldı? Her defasında 2 kat ve fazlası mı arttı?
Hhatiicee [silindi] hyr cnm bazen 1bucuk kat artmıştı doktorum sagliksiz olabilir demişti keseyi ve bebegi gördükten sonra olcturmedim 35 haftamdayim şükür sağlıklıyız
aybalasmom [silindi] 3 kere vermiştim beta için. Hepsinde de 2 veya üstü arttı. Aynı saatte aynı yerde verdim. Önemli olan o, başka yerlerde değişiklik gösterebiliyor çünkü. İnşallah bebeğiniz sağlıklı ve sizinledir🙏 güzel düşünün güzel olsun
[silindi] Hhatiicee benimde son değerim olması gerekenden düşük arttı doktor cuma günkü beta değerine bakalım sağlıksız olma ihtimali var eğer cuma günüde istediğimiz gibi artmazsa kürtaj olabilirsin dedi yarın tekrar kan vereceğim ama çok tedirginim🥺 kürtaj kelimesi beni mahvetti.
Hhatiicee [silindi] canım bütün testleri aynı hastanede mi verdin 4000 üstü beta hcg artık kese gozukur kese varsa korkulacak bisey yoktur .
[silindi] Hhatiicee evet aynı hastanede veriyorum. Keseyi göremedik henüz o yüzden çok tedirginim. Rahim kalınlığın gebelik lehine güzel ama son beta artışın düşündürücü dedi. Şuan yarın ki beta değerim güzel artsın diye dua etmekten başka çarem yok. İlk gebeliğim ilk tecrübem sağlıkla devam etsin isterim 😔
[silindi] aybalasmom olumlu düşünmeye çalışıyorum Allahın izniyle bir yanım umutlu ama bir yanımda korku içinde 🥹