Cagla--11 merhaba, 35.haftandayım rutin kontrol için gittiğimde nst de üç dakikada bir gelen düzenli sancım olduğu farkedildi, ben hissetmiyordum ama. Aynı şekilde yatış yapıldı, ciğer geliştirici, serum, ve sabah akşam bir tablet verdiler. Ertesi gün akşam üzeri sancılar azaldığı için evde ilaç tedavisi ile devam etmeye karar verildi.
Ben de beklemedeyim, nst de 80-90ları görürken sancı ben hissetmiyordum o durum biraz endişelendiriyor, kendim takibini yapamacağım gibi.
Doktorum olumlu konuştu ama hatta sezaryen için 38+0 da yaparız artık dedi, normalde ben daha geç düşünüyordum.
Çok geçmiş olsun size de, umarım zamanında sağlıkla kucağınıza alırsınız 🙏