Nisa43 Kızlar dün kontrolümüz vardı bebekte kisd gördü Korkulcak bisi yok geçer dedi ama aranızda bole durumla karşılaşan varmı geçtimi daha sonra
simgebfrl Nisa43 benimde akciğende çıktı detaylı ultrasonda fakulteye filan gittik kaç haftam zehir oldu ama son kontrolde doktor cok küçülmüş yok olacak gibi dedi şükür
Gzlankara Nisa43 bendede var canm beyinde kist ve kalpte parlaklik gecer dediler bekliyoruz artik 20. Haftadayim bende 28. Haftaya kadar geciomus rabbim hepimizin bebeklerine sifa versin
Srfn11 Nisa43 Bir arkadasimin bebeginede bu sekilde soylediler cocuk dogdu yok olmus kist hicbsyide yok cok saglikli🥰❤️Korkma cnm yok oluormus doguma kdr 🙏🏻🧿