bedriyefe Arkadaşlar 14 haftalık hamileyim bebeğin eşinin aşağıda olduğunu öğrendim bel ağrısı falan yapıyor mu aranızda yaşayan var mı korkuyorum düşük falandır diye kanamam yok şükür doktorda kendini yorma ağır kaldırma dedi başka bişey demedi