Merhabalar ben 13. Haftamdayım ve cinsiyetini aşırı merak ediyorum
Bulantı yok
Kusma yok
2 kez öğürtü geldi sade
Gece uyuyamıyorum sürekli bir uyku halinde değilim
Bel ağrım var
Ellerim ayaklarım kuruyor özellikle geceleri suya turup duruyorum
Ekşi yiyesim geliyor limon ve olgunlaşmamış kırmızı böğürtlen favorim
Bazen de tatlı yiyesim geliyor normalde pek sevmem
Sizce nedir sizde nasıldı ☺️