Benimde bugun 5.hafta henüz doktora gitmediğim için dış gebelik düşük vs olup olmadığını bilmiyorum çok erken olmasına rağmen dayanamadım söyledim ailelere herhangi bir kanama lekelenme vs hiçbirşey yok acaba sağlıklı mı ilerliyor iki hafta sonra gideceğim kadın doğum doktoruna sağlık ocağında kan verdim aile hekimi bir sorun görünmüyor sağlıklı ilerliyor dedi bilemiyorum inşallah olumsuz birşey yoktur ilk defa yaşıyorum birde istiyorum yani