seher_3590 sağlıkla gelsin bebişin 🥰 ben de normalde eşimle birlikte özele gidiyorum devlette zaten eşleri almıyorlar burda . ama devletten de yararlanmak istiyorum ayda 1 devlete de gidicem artık. bugün devlete gittim gayet netti ultrason cihazı şaşırtıcı bir şekilde🥲 sen ne hissediyorsun bebişini kız mı erkek mii