Kızlar benim gebelik tansiyonum var ankaranın ilçesinde oturuyorum burda oturduğum devlet hastanesi ben yapamam diyor sezeryan istemiyorum ama normal doğum yaparsanda tansiyon yükselmesi yaşarsın ankara bilkent şehir hastanesi yönlendiriyor orda daha iyi bir doğum yaparsın diyor ama ben ankaraya gitmek istemiyorum 1 saat yol var ve ben uzak olduğu için tansiyonum yükseliyor yatış veriyorlar bu sefer doğum yaptırırlar diye düşünüyorum burdaki doktorlarında keyfi gelmiyor şahsen 37. Haftada doğum yaparsam küveze girer mi?