Merhaba hanımlar dogum yapali 3 gun oldu normal dogum yaptim gobegim biraz kaldi korse takmak istiyorum ama korkuyorum normal dogum olduğu icin alttan dikislerimde var acilma olur diye korkuyorum aranızda dogumdan sonra korse takan oldumu bi zararı oldumu