basari2025 Selam arkadaşlar, 32. Haftada izin alındığında , grip sistit vb durumlar olursa hastaneden rapor alınabilir mi? Başına gelen oldu mu? Teşekkürler.
maviportakal_ basari2025 evet ben çalışabilir raporu alıp verdim 3 gün sonra grip oldum 2 gün normal rapor kullandım
Catperson basari2025 rapor alabilirsiniz, sadece kullanmadığınız izinleri doğum sonrasına aktarırken rapor aldığınız günleri kesiyorlar.
ikibebisannesii Ben alınmıyor diye biliyorum. Çalışır raporu varken çalışmaz raporu almak sorun olur demişlerdi. Annelik izninden düşüyor diye biliyorum. Kurum inisiyatifi mi bilemiyorum tabi.